ES UN ESPAI DE TEMPS PASSATS....QUE M'APORTEN MOLTS RECORDS. FOTOS DE PERSONES QUE ESTIMO, I D'UNA PERSONA EN PARTICULAR. PER CERT LES FOTOS NO SON MEVES....ALGUNA SI
diumenge, 1 de juny del 2008
TEMPS BONS
Te molts anys aquesta foto, m'aporta molts bons records.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada