ES UN ESPAI DE TEMPS PASSATS....QUE M'APORTEN MOLTS RECORDS. FOTOS DE PERSONES QUE ESTIMO, I D'UNA PERSONA EN PARTICULAR. PER CERT LES FOTOS NO SON MEVES....ALGUNA SI
dimarts, 3 de juny del 2008
AQUESTA FOTOGRAFIA ES DELS 80. UN CERCAVILA AS CASTELL.......
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada