ES UN ESPAI DE TEMPS PASSATS....QUE M'APORTEN MOLTS RECORDS. FOTOS DE PERSONES QUE ESTIMO, I D'UNA PERSONA EN PARTICULAR. PER CERT LES FOTOS NO SON MEVES....ALGUNA SI
dilluns, 12 de gener del 2009
ESTER 2008
AQUESTA PERSONETA TAN GRAN, ES LA MATEIXA DE LAS FOTOS EN BLANC I NEGRA.....
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada