Sense les ulleres millorrrr......JE,JE,JEdivendres, 16 de gener del 2009
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
ES UN ESPAI DE TEMPS PASSATS....QUE M'APORTEN MOLTS RECORDS. FOTOS DE PERSONES QUE ESTIMO, I D'UNA PERSONA EN PARTICULAR. PER CERT LES FOTOS NO SON MEVES....ALGUNA SI
2 comentaris:
Mai ho he dubtat. Heu eixit molt bé els dues. Un petó ben gran.
Tu que ens veus bé.Merci. Molts petons
Publica un comentari a l'entrada