ES UN ESPAI DE TEMPS PASSATS....QUE M'APORTEN MOLTS RECORDS. FOTOS DE PERSONES QUE ESTIMO, I D'UNA PERSONA EN PARTICULAR. PER CERT LES FOTOS NO SON MEVES....ALGUNA SI
dilluns, 2 de febrer del 2009
AQUESTA FOTOGRAFÍA ESTA REALITZADA A TENERIFE. ES DIU "LOS DESRISCADEROS"
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada